اخبار

هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

هفتمين سالگرد تاسيس شركت سازه هاي پارچه اي ماهوت را گرامي مي داريم . مسووليت پذيري ، پشتكار و مشتري مداري تيم ماهوت در طول اين سالها رمز اصلي موفقيت و پيشرفت در زمينه مشاوره ، طراحي، توليد و اجراي سازه هاي ثابت و باز وبسته شونده چادري بوده و هست .
همواره نقطه نظرات شما ما را در ارائه كيفيت برتر و رضايت مشتريان ياري داده است .

طراحی ،ساخت و نصب سایبان های کششی،به صنعتی کاملاً تخصصی تبدیل شده و لازم است که از شرکت های با تجربه بالا استفاده شود.شركت سازه هاي پارچه اي ماهوت از پيشگامان رشته معماري با تمركز روي سازه های چادری فعاليت خود را از سال1388 آغاز نموده است و با تيم جوان و مبتكر توانسته است اين صنعت جديد را در ايران ارتقا ببخشد .

مسئولیت تمام پروژه توسط شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

شركت سازه هاي پارچه اي ماهوت مسئولیت تمام مراحل پروژه اعم از طراحی ،مهندسی ،تولید،تهیه و تدارک و نصب را براساس مشخصات تعیین شده بر عهده می گیرد.دلیل بیان این گونه مشخصات ،داشتن یک مسئول واحد برای تمام فعالیتهای بالاست یعنی در هنگام ایجاد مشکل در حین اجرای کار،فقط با یک طرف مسئول روبرو خواهیم بود.

کمترین سازه های را  می توان یافت که همانند سازه های پارچه ای دارای چنین هماهنگی و همکاری تنگاتنگی بین اجزای درگیر در طراحی ،ساخت و اجرا باشد و شاید بتوان اینگونه گفت که از زمان شکلیابی و الگویابی تا طراحی و برنامه ریزی برای نصب ،همکاری و هماهنگی بین معمار ،مهندس و مسئول ساخت و نصب اعضای این نوع از سازه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 شركت سازه هاي پارچه اي ماهوت پیشرفت خود را بیش از هر چیز مدیون طراحی های منحصر بفرد با پشتوانه دانش و تخصص ، کیفیت بالای سازه، پارچه، غشا و اتصالات استفاده شده در محصولات ، دقت و قدرت بالای تیم اجرایی می باشد که این امر نهایتا منجر به کسب اعتماد کامل مشتریان و جذب سهم بزرگی از بازارهای داخلی گردیده است.