اخبار, دانشنامه فنی

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

اقبال زیاد به استفاده از فضای باز( روف گاردن و باغ و ویلا) در ایام کرونا

این روزها ویروس کرونا – کووید 19 (covid19) بر روی زندگی مردم تاثیر گذاشته و باعث شده مردم نتوانند در این روزها با خیال آسوده از منزل بیرون بیایند. دراین شرایط که نمیتوان به گشت و گذار و مسافرت پرداخت و از طرفی جمع شدن در فضای بسته خطر ابتلا و شیوع بیماری کرونا را بیشتر می کند ، لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا غیر قابل انکار است .

در روزهایی که تعداد آمار مبتلایان افزایش پیدا می کند با اجرای قرنطینه خانگی، عملا یکجانشینی حاکم شده و همه افراد با هر سنی در خانه هایشان محبوس می شوند. محبوس ماندن در خانه می تواند بسیار کسل کننده و غیرقابل تحمل باشند.

راه حل، استفاده از فضای باز است

میتوان راهکارهایی اندیشید که قرنطینه را بسیار راحتتر کند. با ساخت روف گاردن در شرایط کرونا بر روی بام ساختمان خود میتوانید یک پارک اختصاصی برای خود داشته باشید که در آن ورزش کنید و یا در ساعات فراغت خود از فضای سبز آن بهره مند شوید.

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

محصولات فضای باز- محصولات باغی-سقف جمع شونده

با داشتن بام سبز (روف گاردن) در بالای ساختمان خود بدون داشتن استرس در خصوص آلوده شدن به ویروس کرونا می توانید از فضای سبز دنج و باز استفاده کنید. در زیر سایبان به نوشیدن چای و مطالعه کتاب مورد علاقه تان بپردازید و یا اینکه فضایی برای کودکانتان طراحی کنید تا بازی کنند.

اگرچه ویروس کرونا (covid19) مرحله ساخت برخی پروژه های جدید را متوقف کرده است. اما طراحی در مواردی مانند ساخت روف گاردن ادامه یافته است. پروژه های بام سبز و اقدامات لازم برای اجرای آن، حداقل حرکت جهانی برای توسعه زیرساخت های سبز است.

این در حالیست که بسیاری از برنامه ریزی ها و طراحی های اولیه را میتوان از راه دور انجام داد.

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

طراحی روف گاردن در شرایط بحرانی کرونا

در روزهای بحرانی کرونا ، بسیاری از معماران ، طراحی منظر و محوطه سازان به فکر ایجاد فضایی در خانه مانند بام سبز، تراس سبز ، پاسیوسبز، حیاط ، ویلا ، باغ  هستند تا بتوانند مردم را به خانه ماندن تشویق کنند.

اهداف اصلی استفاده از روف گاردن در روزهای کرونایی

  • ایجاد فاصله اجتماعی
  • ساخت فضای باز عمومی و نیمه خصوصی
  • توسعه فضای سبز جهت سلامت روانی و جسمی
  • ایجاد فضای نشیمن و استراحت
  • ایجاد فضایی آزاد جهت انجام فعالیت های ورزشی
  • ایجاد فضای بصری و روحیه بخش به شهروندان

تجهیز کردن روف گاردن با  : آلاچیق ، سایبان ، سقف پارچه ای ، تاب و ….

برای راه اندازی روف گاردن یکی از مهمترین ملزومات بعد از طراحی و دیزاین فضا و استفاده از گیاهان سبز می توان به محل نشستن و استراحت کردن اشاره کرد که نیاز به آلاچیق ، سایبان ، سقف پارچه ای ، چتر جمع شونده، چتر رستورانی ، سایه بان بادبانی ، تاب باغی و … اشاره نمود .

شرکت ماهوت با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه سازه پارچه ای کششی در سالهای اخیر شروع به طراحی و تولید محصولات فضای باز (محصولات باغی) نموده است .

آلاچیق ماهوت :

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

آلاچیق ماهوت به همراه نرده دور و مبلمان باغی و پرده

 

یک سایبان می تواند هرآنچه در رویای شما باشد را در خود داشته باشد. این محصول بسیار لوکس و مدرن می باشد که به آسانی فضایی ایده آل را برای دورهمی و آسایش در ویلای شما ایجاد می کند.

این آلاچیق زیبا برای استفاده از فضای خارجی در کلیه فصول و تمامی شرایط جوی طراحی شده است و جزییات اضافه شده به آن، این محصول را از کلیه سایبان ها متمایز می کند.

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

مبلمان فضای باز

آلاچیق ماهوت از جنس بدنه فولاد آلیاژی تهیه شده است و استحکام بسیار بالایی دارد . جنس پارچه آن پلی استر و ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند بارندگی و نور خورشید دارد . رنگ بدنه آن به سفارش مشتری می تواند خاکستری, سبز, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی باشد . و رنگهای پارچه نیز آبی نفتی, بژ, خاکستری روشن, زرد, زرشکی, سبز, قرمز می تواند باشد . ضمنا آلاچیق های ماهوت طوری طراحی شده اندکه قابلیت جابجایی دارد .

سایبان بادبانی ماهوت:

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

سایبان بادبانی ماهوت – مناسب برای روف گاردن – فضای باز

این سایبان سبک با طراحی مدرن و در عین حال ساده خود گزینه ای ایده آل برای فضاهای خارجی ویلای شماست. وزن سبک و نصب سریع و آسان از ویژگی های منحصر به فرد این سایبان زیبا می باشد. این محصول به گونه ای طراحی و مهندسی شده است که پارچه ی آن به آسانی باز و مجددا نصب می گردد و در تمامی نقاط کشور قابل استفاده است.

سایبان بادبانی ماهوت از جنس بدنه فولاد آلیاژی تهیه شده است و استحکام بسیار بالایی دارد . جنس پارچه آن پلی استر و ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند بارندگی و نور خورشید دارد فقط در هنگام بارش برف جمع گردد . رنگ بدنه آن به سفارش مشتری می تواند خاکستری, سبز, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی باشد . و رنگهای پارچه نیز آبی نفتی, بژ, خاکستری روشن, زرد, زرشکی, سبز, قرمز می تواند باشد . ضمنا سایبان های ماهوت طوری طراحی شده اندکه قابلیت جابجایی دارد .

لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

چتر رستورانی ماهوت- مناسب باغ و ویلا و روف گاردن

چتر رستورانی ماهوت :

چتری به سبکی سایه

چترهای سبک یکی از نخستین گزینه ها برای تبدیل فضاهای خارجی به مکانی قابل استفاده در تمامی فصول می باشند. چترهای سبک شرکت ماهوت دارای بدنه ای سبک با طراحی پیشرفته در ابعاد بزرگ می باشند که مقاومت و تعادل لازم را ایجاد کرده و این محصول را به گزینه ای ایده آل برای کلیه فضاها تبدیل می نماید. این چترها به آسانی به صورت دستی جمع می گردند و می توان آن ها بر روی پایه های متحرک نصب نمود و جابجایی را تسهیل نمود.

چتر ماهوت از جنس بدنه آلمینیوم تهیه شده است و در عین سبکی، استحکام بسیار بالایی دارد . جنس پارچه آن پلی استر و ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند بارندگی و نور خورشید دارد فقط در هنگام بارش برف جمع گردد . رنگ بدنه آن به سفارش مشتری می تواند خاکستری, سبز, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی باشد . و رنگهای پارچه نیز آبی نفتی, بژ, خاکستری روشن, زرد, زرشکی, سبز, قرمز می تواند باشد . ضمنا سایبان های ماهوت طوری طراحی شده اندکه قابلیت جابجایی دارد . چتر جمع شونده ماهوت بوسیله گیربکس دستی با فناوری پیشرفتهقابلیت باز و بسته شدن آسان دارد .

تاب ماهوت :

لذتی که کوچک و بزرگ ندارد
لزوم استفاده از فضای باز، روف گاردن و باغ و ویلا در ایام کرونا

تاب فلزی مخصوص باغ ، ویلا ، حیاط

تاب خوردن هنگام وزش نسیم و دل سپردن به نوای پرندگان، لذتی است که نمی توان از آن گذشت، لذا تابی مقاوم با تعادل بالا را جهت استفاده تمام اعضای خانواده و کلیه سنین تولید کردیم تا لذت تجربه طبیعت چند برابر گردد. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده همزمان سه نفر مناسب می باشد و عمق نشیمنگاه آن ایمنی کودکان را تضمین می نماید.

تاب ماهوت از جنس بدنه فولاد آلیاژی تهیه شده است و استحکام بسیار بالایی دارد . جنس پارچه آن پلی استر و ضد آب می باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند بارندگی و نور خورشید دارد فقط در هنگام بارش برف جمع گردد . رنگ بدنه آن به سفارش مشتری می تواند خاکستری, سبز, سفید, طلایی, قهوه ای, مشکی باشد . و رنگهای پارچه نیز آبی نفتی, بژ, خاکستری روشن, زرد, زرشکی, سبز, قرمز می تواند باشد . ضمنا تاب های ماهوت  طوری طراحی شده اندکه قابلیت جابجایی دارد .

شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

همکاران ما آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند .

شوروم و نمایشگاه دائمی واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران می باشد .

آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، ابتدای اتوبان نیایش ، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، دهکده سبز ، دفتر شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

شماره تماس : 09128028029

تلفن کارخانه : 36428179-021

لینک نقشه آدرس باشگاه ورزشی انقلاب