سقف سقف متحرک عمارت صدوقی یزد

پروژه سقف متحرک تلسکوپی خانه صدوقی یزد

مکان

یزد

برند پارچه

Mehler آلمان

نوع پارچه

Pvc-Pvdf-PesFabric

سقف متحرک تلسکوپی 

پروژه سقف متحرک تلسکوپی خاص و منحصر بفرد برای اولین بار در ایران با متریال پارچه کششی توسط شرکت سازه پارچه ای ماهوت در عمارت خانه صدوقی در شهر یزد  طراحی ، تولید ، اجرا و نصب گردیده است .

سقف پارچه ای متحرک

سقف متحرک تلسکوپی سازه ای تمام اتوماتیک از جنس پارچه کششی PVC و سازه فولادی تقویت شده که روی هم جمع شده و در نهایت روی یک لت ثابت قرار می‌گیرد و قابل استفاده در تمامی فضاها می‌باشد برای نمونه در مقابل به چند کاربرد سقف متحرک تلسکوپی که توسط شرکت ماهوت طراحی و نصب شده می‌پردازیم.

سقف متحرک تلسکوپی  سازه‌ای مدرن با امکان شرایط آب بند و هوابند بوده که موارد فوق تنها گوشه‌ای از مصارف این نوع سقف متحرک بوده و استفاده‌های دیگر چون سقف متحرک هتل ها ، سقف متحرک گلخانه ها و سقف متحرک سالن های ورزشی ، تالارها و رستورانها و ده‌ها کاربرد دیگر جزئی از کاربردهای این محصول لوکس و متفاوت می‌باشد.

سقف متحرک از اعضای پیش ساخته‌ای تشکیل شده است و قابلیت تحمل بار را نیز تا حدی دارا می‌باشد. این سازه‌ها، توانایی باز و بسته شدن را دارند. حالت بسته به صورت مجموعه‌ای فشرده از میله‌های تقریبا موازی هستند که چتر نمونه متدوالی از آنهاست کاربرد این سازه‌ها بسیار گسترده و از سازه‌های موقت گرفته تا سقف استادیوم ها می‌باشد.سقف باز و بسته شونده ،افزایش جمعیت، پیشرفت تکنولوژی، محدودیت امکانات ساختمان سازی را به سمت استفاده از شیوه‌های نوین طراحی و حداکثر استفاده بهینه از فضا هدایت می‌کند. و بدین سبب معماران و طراحان سازه ترغیب به استفاده از ایده‌ها و فرم‌ها و اشکالی خواهند شد که حداقل اتلاف فضایی و مصالحی را داشته باشد و در عین حال کارایی و امکانات مناسب را ارائه دهد. یکی از این ایده‌ها ساخت بنا با سقف متحرک و باز و بسته شونده می‌باشد تا شرایط مناسبی را برای بنا در فصول مختلف در شرایط متغیر ایجاد کند.

شرکت سازه های پارچه ای ماهوت

همکاران ما آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند .
شوروم و نمایشگاه دائمی محصولات باغی واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران می باشد .
آدرس : تهران ،  ابتدای اتوبان نیایش ، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، دهکده سبز ، دفتر شرکت سازه های پارچه ای ماهوت
شماره تماس : 09128028029
تلفن کارخانه : 36428179-021
اخیرا شعبه جدید شرکت ماهوت با تمرکز روی محصولات فضای باز و انواع سایبان و آلاچیق پارچه ای در جزیره زیبای کیش و واقع در کیش ،بازار بهکیش ، طبقه سوم، واحد 101 شروع به فعالیت نموده است .