دانشنامه فنی

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر یکی از مهمترین محصولات فضای باز است که محیط را زیباتر و دلپذیرتر می‌نماید و باعث می‌شود افراد بتوانند در محیط استخر لحظات خوشی را سپری کنند. در کنار این مسئله، استفاده از سقف متحرک مزایای زیادی دارد و به استفاده بهینه از محیط کمک می‌نماید.

بهتر است بدانید سقف متحرک از جمله سازه‌هایی است که اجرای آن نیاز به دانش و تخصص دارد و افرادی که خواهان اجرای این سقف در محیط اطراف خود هستند، باید اجرای آن را به شرکت‌های معتبر بسپارند.

مزایای استفاده از سقف متحرک

مزیت‌های استفاده از سقف متحرک استخر به شرح زیر هستند:

  • حفظ دمای آب: زمانی که سقف بر روی استخر قرار می‌گیرد، اجازه نمی‌دهد گرما و یا سرمای هوا دمای آب را تغییر دهد.
  • انتقال نور مناسب: زمانی که سقف بر روی استخر اجرا می‌شود، نور را کنترل می‌کند. به ویژه اگر تابستان باشد و شما بخواهید در ظهر در استخر شنا کنید، استفاده از این سقف محیط دلپذیری را برای شما به وجود می‌آورد.
  • کاهش هزینه‌های نگهداری از استخر: سقف متحرک اجازه نمی‌دهد گرما و یا سرمای بیش از حد به ساختار داخلی استخر آسیب وارد کند.
  • امکان استفاده از استخر در تمامی فصول: زمانی که سقف متحرک بر روی استخر وجود داشته باشد، در تمامی فصول می‌توانید از استخر استفاده نمایید.
  • خصوصی‌سازی فضای استخر: با توجه به این موضوع که اجرای سقف باعث می‌‌شود محیط استخر خصوصی شود، استفاده از سقف متحرک استخر این فضا را به یک فضای خصوصی و دلپذیر برای شما تبدیل می‌کند.

سقف متحرک به چند دسته تقسیم می‌شود؟

سقف متحرک استخر در دوسته سقف متحرک چادری و شیشه‌ای تولید می‌شود. هر کدام از این سقف‌ها دارای مزیت‌هایی هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

سقف متحرک چادری

سقف متحرک استخر چادری یکی از پرطرفدارترین سقف‌هایی است که در بازار موجود است. جنس چادر از بزرنت است و این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. باد، باران، برف و تابش نور خورشید به بافت برزنت آسیب نمی‌رسانند و این چادر سالیان زیادی قابل استفاده است. از ویژگی‌های دیگر سقف چادری می‌تون به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

سقف متحرک شیشه‌ای

یکی از لوکس‌ترین و منحصربه‌فردترین سقف‌هایی که در بازار موجود است سقف متحرک شیشه‌ای است. همانطور که از نام این سقف مشخص است از شیشه برای پوشش آن استفاده می‌شود که معمولا برای پوشش محیط‌های خاص از جمله رستوران‌های بزرگ پیشنهاد می‌شود. سقف شیشه‌ای متحرک به راحتی جابه‌جا می‌شود و شما می‌توانید هر زمان که علاقه داشتید این سقف را جابه‌جا نمایید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد سقف متحرک استخر در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید استفاده از این سقف مزیت‌های زیادی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به امکان استفاده در تمامی فصول سال، سازگار در شرایط جوی گوناگون، خصوصی سازی محیط استخر، حفظ دمای آب و کاهش سرعت تبخیر آب و کاهش هزینه‌های سرویس و نگهداری از استخر اشاره کرد. کارشناسان ما در شرکت ماهوت اطلاعات تخصصی را د مورد سقف متحرک استخر در اختیار شما قرار می‌دهند.