دانشنامه فنی

سقف پارکینگ مدرن

سقف پارکینگ مدرن

سقف پارکینگ مدرن

برای این‌که در یک محوطه بزرگ بتوانید؛ خودروی چند صد میلیونی یا چند میلیاردی خود را پارک کنید؛ خیال‌تان هم راحت باشد که به مرور با تابش نور خورشید و بارش‌‌های آسمانی، استهلاک خودروی‌تان بالا نمی‌رود. می‌توانید برای محوطه محل کار یا منزل‌تان یک واحد سقف پارکینگ مدرن، سفارش دهید. همچنین این سقف‌ها برای اماکن عمومی یا مجتمع‌های بزرک که قرار است؛ در آنها ده‌ها خودرو، پارک شود؛ هم مناسب هستند. در ادامه با این سازه‌های پارچه‌ای و چادرهای مدرن پارکینگ، بیشتر آشنا می‌شویم.

مزایای سقف پارچه ای پارکینگ

این سازه‌ های پارچه ای در نگاه اول، خیلی به نظر کاربردی نمی‌آیند. اما همین‌که یک‌بار خودروی خود را زیر آنها پارک کنید؛ فرق بودن و نبودن‌شان را متوجه می‌شوید. دقت داشته باشید که این انواع سقف پارچه‌ ای مدرن، هم خیلی سبک و زیبا هستند، هم دوام بسیاری بالایی دارند؛ هم ظاهرشان خیلی در نگاه اول با نمای کلی محوطه ساختمان، متفاوت نیست.

شما می‌توانید به هر تعداد خودرویی که قرار است در پارکینگ ساختمان، خودرو پارک کنید؛ واحد پارکینگ سقفی پارچه‌ای به شرکت ماهوت سفارش دهید. طراحان این مجموعه، بهترین ترکیب را برای پایه سقف پارکینگ مدرن، در نظر می‌گیرند.

مقاومت بالای سقف مدرن پارچه ای پارکینگ

از مهم‌ترین مزایای تعبیه سقف مدرن پارکینگ چادری، دوام بالای این سازه‌هاست. جنس خوب و بادوام پایه این سازه‌ها، همچنین تاروپود بادوام پارچه یا چادر این سازه‌ها باعث شده که سقف چادری مدرن محبوبیت بالایی داشته باشند.

انواع دیگر متریال سفالی، ایرانیت، بتنی یا سیمانی، به مرور زمان به دلیل بارش‌های اسیدی و تابش مستقیم آفتاب، تغییر رنگ می‌دهند؛ سست می‌شوند یا می‌شکنند. هزینه نگهداری و تعمیر این نوع سقف‌ها بسیار بالاست؛ درحالی‌که انواع سازه پارچه‌ای ماهوت را می‌توانید بین هفت تا ده سال، بدون کوچک‌ترین، تغییری نگهداری کنید.

جنس انواع پارچه سقف مدرن پارکینگ

برای سفارش هر کدام از سبک‌های سقف پارکینگ مدرن، باید با کارشناسان طراحی ماهوت، صحبت کنید؛ ببینید انواع پارچه مقاوم در برابر کشش را نیاز دارید یا حتی بالاتر، می‌خواهید پارچه نسوز باشد. در جاهایی که متوسط دمای منطقه خیلی بالاست؛ توصیه می‌شود که از انواع پارچه نسوز برای سقف مدرن پارکینگ، استفاده شود.

از طرفی باید دقت داشته باشید که این پارچه‌ها، مانند چلوار یا پارچه‌های جدید معمولی با الیاف مصنوعی نیستند. پارچه‌های استفاده شده در گروه صنعتی سازه‌های مدرن پارچه‌ای ماهوت، از مشهورترین برندهای معتبر دنیا تهیه می‎شوند.

الیاف این پارچه‌ها در آزمایشگاه‌های نساجی، به طور دقیق بررسی می‌شوند و مقاومت بی‌نظیری در برابر انواع پدیده‌های جوی و نیروهای فیزیکی دارند.

جمع‌بندی

در صورتی‌که می‌خواهید چنین سقف‌های مدرن و زیبایی را در پارکینگ خانه یا مجتمع تفریحی یا اداری خود داشته باشید؛ می‌توانید با بخش فروش گروه صنعتی ماهوت تماس بگیرید؛ تمام خواسته‌های خود از طراحی سقف پارکینگ مدرن را مطرح کنید؛ ظرفیت پارکینگ را با دید بلندمدت، توضیح دهید.

 سپس با آنها یک قرار بازدید از محل تنظیم کنید. مطمئن باشید با داشتن سقف پارچه ای مدرن روی پارکینگ، عمر خودروی شما بالاتر خواهد رفت؛ بدنه خارجی و داخلی آن نمی‌پوسد و خودروی‌تان همیشه تمیز می‌ماند. از بابت کثیف شدن این پارچه‌های روشن هم نترسید؛ بدون نیاز به مواد شوینده، خیلی راحت تمیز می‌شوند.