دانشنامه فنی

سقف های متحرک ماهوت

سقف های متحرک ماهوت

بسیاری از کسب و کارها هستند که به خاطر خاصیت حرفه‌شان، پذیرایی از میهمانان و مشتریان را در دستور کار خود دارند. در این میان بعضی از آنها از میهمانان خود در فضاهای خارجی مانند تراس، پاسیو، باغ، پشت بام، حیاط و… پذیرایی می‌کنند.
در این شرایط لازم است تمهیداتی چیده شود تا میهمانان و مشتریان لذت استفاده از فضای باز را در نهایت آرامش ببرند و یک تجربه خوب و جذاب داشته باشند.
همانطور که می‌دانیم همیشه شرایط جوی و آب و هوایی بر وفق مراد ما نیست و در بسیاری از اوقات شرایط جوی به گونه‌ای پیش می‌رود که به ناگهان از هوای مطبوع و آفتابی به هوای سرد و بارانی تبدیل می‌شود. به همین دلیل لازم است صاحبان این کسب و کارها همیشه در برابر این تغییرات، آمادگی لازم را داشته باشند.
راه حل شرکت مهندسی سازه‌های پارچه‌ای ماهوت، استفاده از سقف‌های متحرک و جمع‌‌شونده  ماهوت است که هر دو حالت پوشیده و روباز را برای مصرف‌کننده ایجاد کرده در چهارفصل قابل استفاده هستند.

به عنوان مثال بسیاری از صاحبان کسب و کار ناچارند به علت وجود آب و هوای سرد، برف و باران و بادهای تند، به ویژه در فصل زمستان، قسمت فضای باز محل کسب خود را تعطیل کرده و به نحوی متضرر شوند. اما دیگر با استفاده از سقف‌‌های متحرک و جمع‌شونده ماهوت مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و استفاده از فضای باز در ۴ فصل سال ممکن خواهد بود.

سقف‌‌های متحرک ماهوت می‌تواند در منازل شما نیز نصب شود. تصور کنید که برنامه‌ای جذاب را در فضای بیرونی منزل یا ویلای خود ترتیب داده‌اید. فضا را به خوبی آماده کرده و منتظر برگزاری یک رویداد باشکوه هستید.
اما متوجه می‌شوید که وضعیت آب و هوا پایدار نیست و شما هیچ ایده‌ی مناسبی برای حفاظت از میهمانان خود در برابر این جو ناپایدار ندارید! قبل از این که این شرایط ناگوار را به عینه تجربه کنید، می‌توانید با انجام اقداماتی پیشگیرانه جلوی اتفاقات ناگوار را گرفته و ضیافت خود را در ایمنی و لذت تمام برگزار کنید.
سقف‌‌های متحرک ماهوت که خاصیت باز و بسته‌شدن را دارند، شما و میهمانان شما را در مقابل هر نوع شرایط جوی مصون می‌دارند.

سقف‌های متحرک ماهوت برای مقابله با هر نوع آب و هوا طراحی شده‌اند به طوری که در برابر برف، باران و باد بسیار مناسب هستند. از این سقف‌ها برای مسقف کردن محوطه‌ی پشت بام، محوطه‌ی رستوران و کافی‌شاپ، هتل، استخر روباز، پارکینگ و حیاط می‌توان استفاده نمود.
سقف‌های جمع شونده ماهوت قابلیت نصب همراه با موتور را دارند به گونه‌ای که به سادگی و با یک کلیک ساده می‌توانید آنها را باز و بسته کنید تا هم از روزهای آفتابی در بهار و تابستان و هم از روزهای بارانی در پاییز و زمستان لذت ببرید.
این سقف‌ها همچنین دارای مقاومت مناسبی در برابر بادهای شدید هستند و در هنگام وزش بادهای پاییزی، هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

جالب است بدانید که سقف‌‌های متحرک ماهوت را می‌توان در زمستان گرما داد و در تابستان آنها را خنک کرد! بدین ترتیب بهترین و ایده‌آل‌ترین هوا و فضا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
همچنین سقف های متحرک ماهوت دارای یک سیستم زهکشی تلفیقی است که هنگام بارندگی آب باران را به راحتی جمع آوری و هدایت می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برتر سقف‌‌های متحرک (باز و بسته شونده) ماهوت، وجود ماده ویژه‌ای در داخل غشای این سقف‌ هاست که مانع از نفوذ اشعه‌های مضر UV (فرا بنفش) از طریق سقف شده و از طرفی از ایجاد فضایی برای انباشته‌شدن گازهای ناخوشایند گلخانه‌ای نیز جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های اتصالات سقف های متحرک ماهوت موتوردار این است که موتور آن دارای هیچ‌گونه ریل و اتصالی روی زمین نیست، بنابراین برای افرادی که دچار ناتوانی (معلولیت) هستند هرگز ایجاد مشکل نمی‌کند. این ویژگی می‌تواند به صورت سفارشی ساخته شده و در هر نقطه‌ای که مد نظر کارفرما است نصب شود.

با نصب سقف‌های متحرک و جمع و باز شونده ماهوت می‌توانید هم از کیفیت بالای محصول در محل زندگی و کسب و کار خود بهره‌مند شوید و هم با طرح‌های متنوع آن، فضای بسیار زیبا و دل‌نشین را ایجاد کنید. شرکت سازه‌های پارچه‌ای ماهوت مفتخر است در استفاده از متریال و مواد اولیه، از باکیفیت‌ترین مواد استفاده کرده و همواره امنیت، کارایی و راندمان بالا را در اجرای سازه‌های پارچه‌ای سرلوحه کار خود قرار دهد.