دانشنامه فنی

چتر روف گاردن

چتر روف گاردن

چتر روف گاردن

امروزه به بام سبز به عنوان یک طراحی بسیار مهم در آپارتمان‌ها نگاه می‌شود و به همین دلیل روزبه‌روز محبوبیت آن بیشتر می‌شود. شما چقدر با این فضاهای سبز آشنا هستید و آیا قصد دارید که محیطی از خانه خود را سرسبز کنید؟ برای اینکه روف گاردن محیطی جذاب برای افراد باشد باید از عناصری مانند چتر، سایبان، آلاچیق و … در جای خود استفاده شود. با کسب اطلاعات کافی می‌توانید بهترین محصولات فضای باز را از مرجعی شناخته شده و معتبر تهیه کنید. ما در این مطلب شما را با چتر روف گاردن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی چتر روف گاردن

همانطور که از نام محصول پیدا است این سایبان شبیه چتر است و می‌تواند در مواقع دلخواه شبیه یک چتر باز و بسته شود. تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است و هر کس با توجه به سلیقه‌ای که دارد می‌تواند محصول مناسبی را انتخاب کند.

از ویژگی‌های این چترها می‌توان به جنس بدنه و پارچه اشاره کرد. اکثر برندها از متریال‌های PVC، برزنت و پلی استر استفاده می‌کنند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. این روزها جنس پلی استر در میان علاقه‌مندان به این محصولات محبوبیت بیشتری دارد.

از دیگر ویژگی‌های چتر روف گاردن چادری می‌توان به پایه آن اشاره کرد که هم می‌توان ثابت به یک جا متصل شود و یا امکان جابجایی داشته باشد. قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع از دیگر ویژگی‌های چتر باز و بسته شونده روف گاردن است که هر فرد باید در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشد.

انواع چتر بام سبز

روف گاردن بدون عناصری نظیر چتر و دیگر سایبان‌ها از جذابیت خاصی برخودار نخواهد بود. به طور کلی می‌توان این محصولات را به دو دسته چتر ثابت و متحرک دسته بندی کرد. هر کدام از این انواع ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که بهتر است شما نیز با آنها آشنا شوید. نوع باز و بسته شدن چتر نیز مولفه دیگری است که باید هر فرد هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

چتر روف گاردن از نوع باز و بسته شونده با سیستم مکانیکی، با اینکه قیمت بیشتری دارد اما محبوب‌تر است و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از آنها استفاده نمایند. خوشبختانه این محصولات در داخل کشور با بهترین کیفیت سفارشی سازی می‌شود و هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند محصول مناسبی را سفارش دهد.

چتر ماهوت

این روزها با افزایش اطلاعات عموم مردم همه می‌دانند که انتخاب شرکت معتبر برای خرید آنلاین یک امر بسیار مهم است. بزرگترین و برترین شرکت سازه‌های پارچه ای و چادری در این شرکت ماهوت است که پیشگام در تولید بسیاری از محصولات فضای باز است.

ما در ماهوت باکیفیت‌ترین چترها و سایبان‌ها را در اختیار هموطنان عزیز قرار داده‌ایم تا بتوانند بهترین‌ها را انتخاب کنند. سازه‌های پارچه ای و چادری ماهوت در کشور شهرت فراوانی دارند و شما نیز می‌توانید محصولات دلخواه خود را از این برند تهیه کنید.

جمع بندی

یکی از محصولات ضروری در روف گاردن چتر است که در انواع مختلف ساخته و عرضه می‌شود. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ویژگی‌ها و تنوع چتر روف گاردن پارچه ای آشنا کنیم. یکی از برندهای مطرح در کشور برند ماهوت است که باسابقه‌ترین شرکت در داخل کشور است. برای خرید چتر ماهوت می‌توانید با ما در این مجموعه در ارتباط باشید.